24 sep 2013

Ontmoeting met een Engel

De eerste keer dat ik een engel ontmoette zal ik nooit meer vergeten !!
Het was tijdens mijn opleiding tot energetisch therapeut bij Mirre in Valthe.
tijdens één van de weekeinden waarin er regelmatig heftige verwerkings- processen doorlopen werden, nodige de juf Aartsengel Chamuël uit.
Meteen zag ik een zacht oranje /roze als van een zonsondergang licht en voelde ik een troostrijke warmte om heen als een warme deken.
Ik heb hem toen getekend :




Ik hoefde daarna alleen maar zijn naam uit te spreken om weer dat licht en die troostende warmte te voelen.
Toch deed ik er niet veel mee. Ik vond Engelen zweverig, ik ben meer van de voetjes op de vloer. Dat bleek echter een ongegrond voor oordeel !!!
Nadere kennismaking leerde me dat de Engelen mij juist heel goed helpen met voeten stevig op vloer. 

Een vriendin vertelde me over een cursus die ze had gevolgd van de Aquarius Engelen. Diep in mij gingen alle toeters en bellen af daar wil ik ook naar toe. 
Brigitte en ik hebben een dusdanig ander pad dat het niet voor de hand ligt een zelfde cursus te volgen, maar ik wist het echt heel zeker !

Dit werd de Aquarius Angel Healing. 
Ze brachten mij al gelijk veel inzicht. Een paar "dingetjes" waar ik maar tegen aan blijf lopen, werden ernstig uitvergroot, zodat ik het kon begrijpen en aanpakken. 

Ik ging eigenlijk voor mezelf naar de cursus. Toen bleek dat ik daar consulten mee kan en mag geven én aangezien ik al een eigen praktijk heb ..
Welkom !

consulten : aquarius-angel-healing

zie ook :

artikel Paravisie over de Aquarius Engelen : http://www.engelencursus.nl/paravisie-juli-2013


De cursus Aquarius Angels beperkte zich tot deze groep van Engelen. Ik was echter ook op zoek naar hernieuwd contact met de Aartsengelen. Dat vond ik in de Engelen Healing en Reading opleidingen ook van Annelies Hoornik . 
Hierin heb ik diverse methoden geleerd om met de engelen en aartsengelen samen te werken. Als hoog gevoelig mens had ik bijvoorbeeld veel moeite met de vele indrukken welke de hele dag door bij mij binnen komen. Met hulp van Aartsengel Michaël kan ik mijn aura snel en eenvoudig reinigen. Dit is maar één voorbeeld. Naast dat het heel praktisch is voor mijzelf, mag ik ook als tussen persoon fungeren voor een ieder die healing wil ontvangen van, of een vraag wil  stellen aan  de engelen.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten