9 jan 2013

Activiteiten


Via deze pagina de links naar aanvullende informatie per onderwerp, zodat je ze makkelijk kunt vinden. 
De gekleurde woorden geven met je muis een onderstreepte link .
- klik en je komt op de betreffende pagina. 




Opbouw deze pagina :

* Consulten (één op één)
* Workshops en trainingen ( kleine groepen)
* Seizoen en maan vieringen
* Bomen met het Bos



* Consulten :


mogelijkheden van therapie, behandeling en begeleiding :
Shiatsu,  Bomen met het Bos, Sjamanistisch, Engelen
uitsluitend op afspraak - contact 


Shiatsu : is méér dan een vorm van massage. deze pagina geeft mijn visie en manier van werken weer. Ik ben gediplomeerd shiatsu therapeut sinds 2001. Momenteel geef ik geen behandelingen 

Bomen met het Bos : een wandeling door de Drunense Duinen met als doel heling, inzicht en / of verwerking. Op deze pagina een ervaring verslag. 

Sjamanistisch : oa dromenvanger maken, medicijnwiel leggen, smudging, krachtdier ontmoeten 


Engelen-healing-en-reading : in samenwerking met de Engelen
Momenteel alleen de reading en kaarten raadplegen .




* Workshops en Trainingen : 

voor kleine groepen organiseer ik regelmatig workshops :

Do - In  : "Doe het zelf " Shiatsu


seizoen gebonden zoals
Reiniging in voor en najaar
en in de winter natuur meditatie
op het blog : voedselvoordeziel  
staat een meditatie training uitgewerkt.

het-verborgen-weten : Sjamanistisch 

Bos en Kunst een combinatie voor bewustwording en Groeikracht 


* Seizoen en Maan vieringen :hetjaarrond  Iedere dag een nieuwe ochtend, een nieuwe dag met nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen. Iedere maand een nieuwe maan. Ieder jaar Vier seizoenen met acht speciale natuur momenten. Ik VIER het allemaal !!! 
Vier je mee ?  


Wat ik mis in de duinen vind ik
aan de Maas : ... ieder seizoen anders.








* Bomen met Bos : 

Vanuit je Hart geven en ontvangen van pure Natuurgeneeskracht. 

bomenmethetbos :  op deze blog de verhalen, uitleg en avonturen 

Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd let op de agenda, stuur een mail zodat ik je op de hoogte kan houden of maak een afspraak om een keer te Bomen ... Bomen met het Bos.   contact 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten