9 jan 2013

mijn Opleiding :


Het meeste heb ik geleerd door bewust mijn leven te leven.
De obstakels die ik tegen kom ervaar ik als uitdaging waar ik iets van mag leren.
Zo ervaar ik mijn leven als intens, verrassend en vol liefde.

Ik heb een hele reeks aan opleidingen, cursus en workshops gevolgd ik benoem de voor mij belangrijkste.

- Beroepsopleiding Shiatsu therapie 1998 – 2001  O.O.G. te Rotterdam
 Deze school bestaat niet meer.  vergelijkbare opleiding : shiatsu-massage.nl

- Opleidingcentrum “Mirre “  te Valthe de opleiding tot Energetisch therapeut met aansluitend de applicatie Kindertherapeut 2006 – 2008. zie :


- Veel heb ik geleerd van de natuur zelf. Voor ik me daaraan durfde over te geven volgde zette ik de volgende stappen :
In 1997 maakte ik kennis met het sjamanisme. Ik volgde bij Marja Matern Burmania een cursus meditatie. Bij één van de meditaties maakte ze gebruik van haar sjamanen trom. Het geluid trilde iets in mij wakker. Ik kreeg nacht merries waarin ik mezelf zag en dood ging. Ik ben bij Marja in de leer gegaan. Ik leerde door te doen. Door een medicijn wiel te maken in mijn eigen tuin. 
De vier richtingen te ervaren en door mediteren te vinden welk element waar past. Welke kwaliteit een richting heeft en welk kracht dier daar woont.
Ook opende zij mijn "klankkanaal " zodat ik mijn eigen stem kon inzetten voor mijn eigen welzijn en healing. 

Bij Rieke Voskuil volgde ik een jaar lang de zweet hut ceremonies tijdens de seizoensvieringen. zie : www.droomwever.nl

Bij Auris maakte ik mijn eigen Trom.
zie : www.drumcircle.nl

In de Vleugelslag heb ik veel geleerd van Jeannette en Reeves. Daar mocht ik ervaren hoe krachtig ik mijn stem met trom kan inzetten voor “ healing “ . 
toen gaven zij zelf nog trainingen 
zie : www.vleugelslag.nl
In "Mirre" het opleidingscentrum in Valthe 
worden jaarlijks de shamanic teachings georganiseerd. Ook tijdens mijn opleiding in Valthe is mijn sjamanen ziel gevoed.
zie : www.shamanicteachings.org

workshop bij Ahamkara
zie : www.siberische-sjamaan-ahamkara.html
een kleine trommel gemaakt bij Jorge Nopaltzin 
zie www.sjamaan-jorge-nopaltzin-guadarrama.html
Shamanic Voice bij Orna Ralston
zie : www./genezen_met_klank



In 2007 heb ik het convenant  van Earth Charter ondertekend. Zij gaan voor een betere wereld met vier speer punten : respect, duurzaamheid , gelijkheid en vrede. zie : www.earthcharter.nl 
Met de ondertekening van het convenant heb ik beloofd mij op mijn manier hiervoor in te zetten. Op het ontvangen document staat de mooie titel  
Ambassadeur voor de Aarde " .
Van daar uit geef ik mijn leven vorm.


2010:
Na het vinden van mijn boom vriend stond ik voor hum, met de vraag : en wat nu ? Leuk hoor, maar hoe en wat kan ik daar nu mee ?
Die avond zat er een uitnodiging in mijn mailbox van Bas Visser voor een workshop met Dave Hegglun en Ayako. Daar heb ik geleerd dat ik al communiceerde met die boom, hoe had ik hum anders kunnen vinden !
Daar heb ik ook geleerd met de Earthmedicines te werken, wat ik echt als aanvulling ervaar. De Earthmedicines werden ontwikkeld door Dave Hegglun en Wai Turoa Morgun. Ik werk voornamelijk met de Pounamu het medicijn van de "healing stone" uit Nieuw Zeeland. Dit medicijn werkt vanuit het hart chakra, wat goed past bij mijn manier van werken.
zie: 
www.facebook.com/SomethingMagickal/
www.somethingmagickal.blogspot.nl/

met mijn boomvriend en de ervaring die ik al werkende opdoe ontstaat : ( 2011)
- Bomen met Bos . De afgelopen twee jaar ben ik ingewijd door het bos zelf. Ik werd geroepen door een boom. Deze heeft mij geleerd hoe ik met hem kan communiceren. Hij helpt mij mijn zielenpijn te genezen. Deze samenwerking met een boom is uitgegroeid tot een stukje bos waar ik mee kan communiceren. Naast de hulp ik zelf en anderen krijgt van de bos, mogen  wij met de juiste intentie, die van liefde vanuit het Hart, het Bos helpen.
zie bomenmethetbos

Bewustwording en Ontwikkelen houd nooit op ! Het is een ingeslagen pad dat vraagt om steeds door te gaan. Steeds een andere route, het is nooit saai !
Zo kwamen de Engelen op mijn pad. Annelies Hoornik heeft daar mooie cursussen voor ontwikkeld. Ze is een mooie nuchtere vrouw die deze materie eenvoudig en handzaam maakt in 2013 deed ik de cursus Aquarius Engelen Haeling
begin 2014 de cursussen Engelen Healing en Reading




Geen opmerkingen:

Een reactie posten